ג'קינו גולד

קניית תכשיטי יהלומים במזומן

קניית תכשיטי יהלומים במזומן

יהלומים ישנים שאנו מחזיקים עשויים להיות בעל ערך. אם לא סנטימנטלי(אשר הולך ודועך במהלך השנים), אז ערך כלכלי. בעת מכירת תכשיטי יהלומים, הרווח עשוי להיות לא מאוד רב. אף ייתכן ומחיר הקנייה אשר שילמתם עבור תכשיטי יהלום כבר אינו רלוונטי לתקופה הנוכחית, אך לעיתים קרובות אנשים מעדיפים למכור תכשיטי יהלומים במזומן על מנת לפנות מקום(גם בביתם וגם בתחושתם) ולחדש את המגירה בתכשיטי יהלום חדשים. במידה ולאחרונה שאלתם את עצמכם היכן ניתן למכור תכשיטי יהלומים יד שניה עבור מזומן, הצטרפו אלינו לקריאת המילים הבאות.

אז מה עושים במקרה שבו אנו מעוניינים למכור תכשיטי יהלומים? קניית תכשיטי יהלומים במזומן אפשרית על ידי העוסקים בדבר והמומחים בתחום. מומלץ לתאם פגישה(ולא להתנהל דרך הטלפון)עם מומחה מקצועי ועתיר ניסיון היות ואתם הרי מעוניינים לקבל את ההצעה הכי הוגנת ומשתלמת שניתן.

בשונה ממחירי זהב ותמחור פריטים מוזהבים, התמחור של תכשיטי יהלום ויהלומים נעשה על ידי התמקדות במשקל ולא בטוהר החומר. נסביר;

  • בעת מכירת תכשיטי יהלום יד שניה, מומחה התכשיטים או היהלומן יציינו את המונח “קראט” כאשר ירצו לדון במשקל היהלום.
  • בעת מכירת תכשיטי זהב יד שניה, מומחה הזהב ישתמש במונח “קראט” על מנת לציין את טוהר חומר הגלם(הזהב).

לא פעם ולא פעמיים

כיצד ניתן להבחין באם מדובר ביהלום יקר או שמא מדובר בתכשיט יהלום זול

ניתן לנסות ולהסביר, אך קניית תכשיטי יהלום יד שניה ומכירת תכשיטי יהלום משומשים הם תחומים אשר אדם צריך נסיון רב על מנת לעסוק בהם ונדרשת למידה מרובה. על קצה המזלג, ניתן לשתף כי צבעי היהלום הם האלמנט המוביל בעת קניית או מכירת תכשיטי יהלום משומשים. בכדי לדעת “כמה שווה” תכשיט יהלום משומש, על היהלומן או איש היהלומים להתבונן בעזרת עין מקצועית ומכשור מיוחד על היהלום ולקבוע את גווניו. באופן כללי, אם היהלום מאוד לבן; מחירו יהיה בהתאם(גבוה). במידה והיהלום עכור, או בגוונים חומים; מחירו יהיה נמוך יותר. נדרש מאדם ניסיון רב על מנת לדעת, לאבחן ולהבחין ברמת טוהר של יהלום.

מרכיבים נוספים אשר בעזרתם מתמחרים עסקאות של קנייה ומכירת תכשיטי יהלומים

מחירי הבורסה, בכל הקשור למכירת וקניית יהלומים, הינם אלמנט אשר לא ניתן להתעלם ממנו ועל מנת להיות סמוכים ובטוחים כי בעת מכירת תכשיטי יהלום תקבלו את המחירים הגבוהים בבורסה, יש להתייעץ עם מומחים בעלי ניסיון בתחום.

קניית תכשיטי יהלומים במזומן עלולה להיות מאתגרת ועשויה גם להוות עבורכם עסקה קלה ונוחה. אנו ממליצים כי במידה והחלטתם למכור תכשיטי יהלומים בתמורה למזומן במקום, תעשו זאת בשלווה ורוגע ולא מתוך היותכם לחוצים ומהירי החלטה. תכשיטי היהלום הישנים אולי כבר איבדו מערכם הריגשי עבורכם, אך מומלץ להשקיע מעט בחיפוש היהלומן הנכון לכם ועל ידי כך לקבל תמחור ראוי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
סגירת תפריט
Page ReaderPress Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support